|
Opis programu DeltaScan 5.0
Program diagnostyczny DeltaScan 5.0 przeznaczony jest do obsługi
serwisowej samochodów VW, Audi, Seat, Skoda (grupa VW) posiadających
następujące standardy diagnostyki:
- transmisja wolna (kody wolne, kody migowe) - ten standard
diagnostyki posiadają samochody wyprodukowane w latach 1987-1995,
- szybką transmisję w standardzie ISO 9141 - w praktyce
jest to około 40% samochodów wyprodukowanych w latach 1991-1995,
natomiast po 1995 roku wszystkie samochody grupy VW powinny
posiadać komunikację szybką ISO 9141.
Co nowego w wersji 5.0?
W odróżnieniu do wersji 4.2, DeltaScan 5.0 ma dodatkowe możliwości.
Są nimi:
- możliwość odczytu kodów wolnych (migowych),
- możliwość wykonania diagnostyki większej liczby sterowników,
- możliwość użycia 5 lub 7 cyfrowego kodu logowania,
- możliwość zapisu aktualnych parametrów do pliku i późniejsze
ich odtworzenie,
- funkcja [Autotest] umożliwiająca odczytanie kodów błędów
ze wszystkich sterowników w samochodzie,
- etykiety dla aktualnych parametrów,
- obszerna pomoc, zawierająca procedury diagnostyczne,
- działanie pod systemami Windows 95/98/Me/2000/XP (zalecany
Windows 95/98).
Wymagania programu DeltaScan 5.0
Minimalna konfiguracja komputera, na którym działa program
to:
- procesor 200Mhz,
- 32 MB pamięci RAM,
- napęd CD-ROM,
- 30 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
- system operacyjny Windows 95/98/Me/2000/XP (zalecany
Windows 95/98).
- jeden standartowy port komunikacji szeregowej (COM).
- przed uruchomieniem programu zaleca się także zamknięcie
innych działających w systemie programów
Możliwości programu DeltaScan 5.0
Program diagnostyczny DeltaScan w wersji 5.0 ma następujące
możliwości:
- przeprowadzenie diagnostyki przy pomocy transmisji szybkiej
w następującym zakresie:
- połączenie się z ponad 60 typami sterowników, między
innymi ze sterownikami silnika, skrzyni biegów, abs,
airbag, klimatyzacji itp.,
- odczytanie typu i danych identyfikacyjnych sterownika,
- odczytanie i kasowanie kodów błędów,
- wydruk kodów błędów na drukarce lub do pliku.
- odczytanie wartości parametrów aktualnych, na przykład
temperaturę, obroty silnika, itp.,
- zapisanie danych z odczytu parametrów aktualnych
do pliku i późniejsze ich odtworzenie,
- odczytanie stanu gotowości systemów
- powiedzialnych za jakość spalania,
- przeprowadzenie testu elementów wykonawczych, na
przykład przekaźników, wtryskiwaczy itp.,
- wykonanie nastaw podstawowych elementów wykonawczych,
na przykład przepustnicy,
- wykonanie adaptacji sterownika, na przykład po jego
wymianie,
- wykonanie procedury logowania za pomocą 5 lub 7 cyfrowego
kodu login,
- wykonanie zmiany kodowania sterownika, to znaczy
przystosowania sterownika do wyposażenia samochodu.
- przeprowadzenie diagnostyki przy pomocy transmisji wolnej
w następującym zakresie:
- dczytanie i kasowanie kodów błędów,
- przeprowadzenie testu elementów wykonawczych.
|