PROGRAM DIAGNOSTYCZNY DELTASCAN 5.0 VW, AUDI, SEAT, SKODA
numer katalogowy: DEL-0001

 
 

Opis programu DeltaScan 5.0
Program diagnostyczny DeltaScan 5.0 przeznaczony jest do obsługi serwisowej samochodów VW, Audi, Seat, Skoda (grupa VW) posiadających następujące standardy diagnostyki:

  • transmisja wolna (kody wolne, kody migowe) - ten standard diagnostyki posiadają samochody wyprodukowane w latach 1987-1995,
  • szybką transmisję w standardzie ISO 9141 - w praktyce jest to około 40% samochodów wyprodukowanych w latach 1991-1995, natomiast po 1995 roku wszystkie samochody grupy VW powinny posiadać komunikację szybką ISO 9141.

Co nowego w wersji 5.0?
W odróżnieniu do wersji 4.2, DeltaScan 5.0 ma dodatkowe możliwości. Są nimi:

  • możliwość odczytu kodów wolnych (migowych),
  • możliwość wykonania diagnostyki większej liczby sterowników,
  • możliwość użycia 5 lub 7 cyfrowego kodu logowania,
  • możliwość zapisu aktualnych parametrów do pliku i późniejsze ich odtworzenie,
  • funkcja [Autotest] umożliwiająca odczytanie kodów błędów ze wszystkich sterowników w samochodzie,
  • etykiety dla aktualnych parametrów,
  • obszerna pomoc, zawierająca procedury diagnostyczne,
  • działanie pod systemami Windows 95/98/Me/2000/XP (zalecany Windows 95/98).

Wymagania programu DeltaScan 5.0
Minimalna konfiguracja komputera, na którym działa program to:

  • procesor 200Mhz,
  • 32 MB pamięci RAM,
  • napęd CD-ROM,
  • 30 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • system operacyjny Windows 95/98/Me/2000/XP (zalecany Windows 95/98).
  • jeden standartowy port komunikacji szeregowej (COM).
  • przed uruchomieniem programu zaleca się także zamknięcie innych działających w systemie programów

Możliwości programu DeltaScan 5.0
Program diagnostyczny DeltaScan w wersji 5.0 ma następujące możliwości:

  1. przeprowadzenie diagnostyki przy pomocy transmisji szybkiej w następującym zakresie:
    • połączenie się z ponad 60 typami sterowników, między innymi ze sterownikami silnika, skrzyni biegów, abs, airbag, klimatyzacji itp.,
    • odczytanie typu i danych identyfikacyjnych sterownika,
    • odczytanie i kasowanie kodów błędów,
    • wydruk kodów błędów na drukarce lub do pliku.
    • odczytanie wartości parametrów aktualnych, na przykład temperaturę, obroty silnika, itp.,
    • zapisanie danych z odczytu parametrów aktualnych do pliku i późniejsze ich odtworzenie,
    • odczytanie stanu gotowości systemów
    • powiedzialnych za jakość spalania,
    • przeprowadzenie testu elementów wykonawczych, na przykład przekaźników, wtryskiwaczy itp.,
    • wykonanie nastaw podstawowych elementów wykonawczych, na przykład przepustnicy,
    • wykonanie adaptacji sterownika, na przykład po jego wymianie,
    • wykonanie procedury logowania za pomocą 5 lub 7 cyfrowego kodu login,
    • wykonanie zmiany kodowania sterownika, to znaczy przystosowania sterownika do wyposażenia samochodu.
  2. przeprowadzenie diagnostyki przy pomocy transmisji wolnej w następującym zakresie:
    • dczytanie i kasowanie kodów błędów,
    • przeprowadzenie testu elementów wykonawczych.
Powrót